Leia

Lihavõttejänku logo tähendab ettevõtte edu

Remscheid, lihavõttepühad 1899. aastal. Sel ajal kui tema lapsed mängisid, sirvis Johann Vaillant ajakirja „Vana ja Uus Maailm" ja leidis sealt huvitava pildi: munast koorus välja jänes.

Ümber muna seisid armsad loomakesed ja punaste põskedega päkapikud. Johann Vaillant oli pildist vaimustatud ja otsustas osta selle pildi õigused.

See oli Vaillanti brändi suure eduloo alguseks.

Väljapaistev ettevõte profiil

„Jänes munas" sai Vaillanti kaubamärgi tunnusjooneks kohe esimesest kasutuspäevast alates. Sellest ajast peale kaunistab see joonistus kõiki tooteid, katalooge ja brošüüre. Vaillanti laitmatu maine levis mõne aasta jooksul tervel Saksamaal ja kaugemalgi.

Vaillanti esimene reklaamispetsialist

Kui aastal 1920 hakkasid kasvama nõuded disainile, palkas Vaillant oma esimese reklaamispetsialisti. See oli otsus, mis osutus ettevõtte järgmiseks arengusuunaks.

Sellest ajast alates on ettevõtte mainet edendatud ühtlaselt ja professionaalselt. Koos tootmise moderniseerimisega ajakohastati ka ettevõtte logo, et see vastaks tolleaegsetele disaininõuetele. Ettevõtte kaubamärki moderniseeriti esmakordselt.

Logo sünd

Vaillant andis oma logole selged piirid: „Jänes munas" on keskne teema, lisati vaid sõna Vaillant. Kujutise ja nime kombinatsioonil oli veelgi tugevam brändiefekt. Kõik järgnevad modifikatsioonid põhinesid Lorberi disainil, mis on endiselt originaaliga väga sarnane.

Jänesest saab koomiksitegelane, kes vallutab inimeste südamed

1935. aastal sai jänes rolli reklaamvoldikus "Eine königliche Hasengeschichte" („Kuninga jänese seiklused"), kus ta lahkub munakoorest ning hüppab läbi maailma ja logo ajaloo. Ta suudab monarhe läbi huumori kuuma vanni eelistes veenda. 1970-tel aastatel tuleb Vaillant selle mängulise suhtumise juurde tagasi ja laseb välja uued koomiksid, mis saavad kiiresti väga populaarseks ja on seda kuni tänase päevani.

Võimsus, tugevus ja pädevus

1953. aastal muudeti ajutiselt Vaillant'i logo, lisati sõna „Geyser". Seda tehti selleks, et ühendada tänapäevane geiser-tehnoloogia tuntud nimega Vaillant. Alates 1905. aastast on Vaillant seinaboilerite turuliider oma tootega „Geyser“, mille nimi on kaitstud kaubamärk. Mõni aasta hiljem sai muna endale kasti ümber, et logo väljendaks võimsust, tugevust ja pädevust.

Suurepärane idee

Hiljem lisati logole uus kujunduselement: roheline toon teeb selle eksimatult äratuntavaks ja nagu uuringud näitavad, seda ka väljaspool Saksamaad.

Nii et Johann Vaillanti otsus registreerida 1899. aastal jänesega kaubamärk oli tõepoolest suurepärane idee!